Τσάι

Τσάι – Το πιο υγιεινό ρόφημα!

Ποικιλίες Τσαι

Στην AKBAR επιλέγουμε μόνο τα καλύτερα φρέσκα φύλλα τσαγιού από τους πιο διαλεχτούς καταπράσινους κήπους τσαγιού στη Σρι Λάνκα για να δημιουργήσουμε την σειρά τσαγιού κορυφαίας ποιότητας AKBAR.

ΑΚΒΑΡ ΤΕΑ

Έτσι μόνο τα καλύτερα φύλλα τσαγιού πάνε σε ένα φλιτζάνι τσαγιού Ακμπάρ. Φυσικά πλούσιο σε προστατευτικά αντιοξειδωτικά και φρέσκο από τις καλύτερες φυτείες γύρω από τη Σρι Λάνκα το τσάι Ακμπάρ καταναλώνεται από εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο για πάνω από 40 χρόνια. Εξερευνήστε την μεγάλη ποικιλία μας από τσάι όπου κάθε ένα προσφέρει τη δική του ξεχωριστή γεύση, σαγηνευτικό άρωμα και πλούσιο χρώμα και ανακαλύψτε την αφοσίωσή μας στην χειροτεχνία του τσαγιού και στα καλύτερα χαρμάνια τσαγιού στον κόσμο.

Μόνο τα καλύτερα και νεαρά φύλλα τσαγιού συλλέγονται και μαζί με τα μπουμπούκια αναμειγνύονται μαζί για να παράγουν την χαρακτηριστικά απαλή γεύση και το αξέχαστο άρωμα.

Οι ποικιλίες μας καλλιεργούνται περίπου 3000 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας σε ιδανικές κλιματολογικές συνθήκες στους κήπους του τσαγιού στην γραφική περιοχή Pussellawa. Τα φύλλα τσαγιού φρεσκοσυλλέγονται και επεξεργάζονται με την χρήση παραδοσιακών κινεζικών μεθόδων, και έτσι  προκύπτιε η την καλύτερη ποιότητα τσάγιου παγκοσμίως. Τα μίγματα έχουν χαρακτηριστική υπογραφή και χαρακτηρίζονται από το όμορφο, και ανοιχτό πράσινο χρώμα τους και φυσικά το γλυκό τους άρωμα. Ιατρικές έρευνες δείχνουν ότι η ιατρική αξία του νωπού πράσινου τσάγιού είναι τεράστια, κυρίως λόγω των αντι-οξειδωτικών ενεργών συστατικών που περιέχει, όπως οι πολυφαινόλες, οι οποίες αποτελούν ένα μεγάλο συμπλήρωμα σε μια υγιεινή διατροφή και τρόπο ζωής.

Μια ξεχωριστή σειρά τσαγιών από 100% φυσικά βότανα  δημιουργούν αφεψήματα που γίνονται μόνο από τα ωραιότερα λουλούδια, τα βότανα, τα φρούτα και τα μπαχαρικά που είναι διαθέσιμα στην φύση. Η σειρά φυσικών αρωματικών τσαγιών AKBAR προσφέρει δελεαστικούς συνδυασμούς που αναμειγνύονται για να εξασφαλιστεί μια χαλαρωτική αίσθηση της ευημερίας, χωρίς πρόσθετα, τεχνητά αρώματα ή καφεΐνη στην σειρά τσαγιών από βότανα.

Τσάι και υγεία.

«Η κατανάλωση τριών ή περισσότερων φλιτζανιών τσάι την ημέρα είναι τόσο καλό για τον οργανισμό μας, όπως το πόσιμο άφθονο νερό, και μπορεί ακόμη και να μας δώσει επιπλέον οφέλη για την υγεία», λένε οι ερευνητές.

Πρόσθατε έρευνες, δημοσιευμένες στο περιοδικό European Journal of Clinical Nutrition καταρρίπτει την κοινή πεποίθηση ότι το τσάι αφυδατώνει, ενώ επιβεβαιώνει το γεγονός ότι το τσάι ξαναϋδατώνει εξίσου καλά όπως το νερό. Αλλά το πιο σημαντικό διατροφολόγοι στο Ηνωμένο Βασίλειο διαπίστωσαν ότι η συχνή κατανάλωση ροφημάτων από τσάι μπορεί επίσης να προστατεύουν από τις καρδιακές παθήσεις και ορισμένες μορφές καρκίνου.

Οι ειδικοί πιστεύουν ότι τα φλαβονοειδή που είναι τα βασικά συστατικά του τσαγιού προάγουν την καλή υγεία. Αυτά τα αντιοξειδωτικά όπως οι πολυφαινόλες που άλλωστε βρίσκονται σε πολλά τρόφιμα και τα φυτά, συμπεριλαμβανομένων των φύλλων του τσαγιού μπορούν να βοηθήσουν στην πρόληψη της βλάβης των κυττάρων του σώματος.

Ο Δρ Carrie Ruxton – Διατροφολόγος Δημόσιας Υγείας και οι συνεργάτες του στο Kings College του Λονδίνου μελέτησαν τις επιπτώσεις στην υγεία από την κατανάλωση τσαγιού. Βρήκαν σαφείς ενδείξεις ότι η κατανάλωση 3-4 φλιτζανιών τσάι την ημέρα μπορεί να μειώσει τις πιθανότητες  καρδιαγγειακών παθήσεων. Άλλα οφέλη για την υγεία δει περιλαμβάνουν την προστασία των δοντιών κατά πλάκας και την οδοντική σήψη, συν, την ενδυνάμωση των οστών.

Ο Δρ Ruxton εξήγησε, «πίνοντας τσάι είναι στην πραγματικότητα καλύτερο για σας από το πόσιμο νερό. Για το νερό ουσιαστικά αντικαθιστά την απώλεια υγρών. Το Τσάι αντικαθιστά υγρά και περιέχει αντιοξειδωτικά.»

Δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι η κατανάλωση τσαγιού είναι επιβλαβής για την υγεία. Ωστόσο, η έρευνα δείχνει ότι το τσάι μπορεί να επηρεάσει την ικανότητα του σώματος να απορροφήσει το σίδηρο από τις τροφές, συνεπώς άτομα που διατρέχουν κίνδυνο της αναιμίας θα πρέπει να αποφεύγουν  την κατανάλωση τσαγιού γύρω από τους χρόνους γεύματος.

Συστατικά τσαγιού

Πηγή: USDA National Nutrient Database
Θρεπτικά στοιχεία για: Τσάι στιγμιαίας παρασκευής
  Μονάδα μέτρησης Ανά 100 g Ανά σερβίρισμα 238.0g
νερό g 99.62 237.1
ενέργεια kcal 1 2
πρωτεΐνη g 0.06 0.14
Ολικού λιπιδίου (λίπους) g 0 0
Υδατάνθρακες, εκ διαφοράς g 0.17 0.4
Ινών, το σύνολο των διατροφικών g 0 0
Τα σάκχαρα, οι συνολικές g 0.02 0.05
Oρυκτά      
Ασβέστιο, Ca mg 3 7
Σίδηρος, Fe mg 0.01 0.02
Μαγνήσιο, Mg mg 2 5
Φωσφόρος, P mg 1 2
Κάλιο, K mg 18 43
Νατρίου, Na mg 4 10
Ψευδάργυρος, Zn mg 0.01 0.02
Βιταμίνες      
Βιταμίνη C, η συνολική ασκορβικό οξύ mg 0 0
θειαμίνη mg 0 0
Ριβοφλαβίνη mg 0.003 0.007
νικοτινικό οξύ mg 0.032 0.076
Βιταμίνη Β-6 mg 0.001 0.002
Φολικό οξύ, DFE ᄉg 0 0
Η βιταμίνη Β-12 ᄉg 0 0
Η βιταμίνη Α, η ΡΑΕ ᄉg 0 0
Βιταμίνη Α, IU IU 0 0
Βιταμίνη Ε (α-τοκοφερόλη) mg 0 0
Βιταμίνης D (D2 + D3) ᄉg 0 0
Η βιταμίνη D IU 0 0
Η βιταμίνη Κ (φυλλοκινόνη) ᄉg 0 0
Τα λιπίδια      
Λιπαρά οξέα, κορεσμένα σύνολο g 0 0
Λιπαρά οξέα, το συνολικό μονοακόρεστα g 0 0
Λιπαρά οξέα, πολυακόρεστα συνολικού g 0 0
χοληστερίνη mg 0 0
άλλος
καφεΐνη mg 11 26

(Τυπικός πίνακας συγκέντρωσης ενεργών συστατικών στο τσάι)

Ποικιλίες Τσαγιών

Στην κατηγορία μας «τσάγια» θα βρείτε μία μεγάλη ποικιλία από:

Παρασκευή τσαγιού

Δείτε το video με την προετοιμασία τσαγιού εδω:

0 σχολια

Σχολιάστε

Θέλετε να συμμετάσχετε?
Αφήστε το σχολιό σας!

Σχολιάστε